Fika fika fika fika!!!

Igår blev inte alls som jag förväntade mig..
Kräftskivan blev inställd och Frida var tvungen att följa med sin mamma till sin moster i Ängelholm så det blev att jag ringde Andreas i brist på uttråkighet och jag åkte dit.
Jag köpte lite chips och läsk innan jag far och väl framme så var Erik också där, trevligt trevligt.
Erik orkade inte följa med till Nam Nam och välja film så det blev mitt och Andreas jobb och efter mååååånga om och men och velande på vilken film vi skulle ta så blev det He's the girl.
Jag har sett den innan men det var längesen och den är ju riktigt rolig faktiskt, plus att killen i filmen är grymt snygg! :D

Erik stack hem efter filmen men inte jag.. Blev att jag och Andreas spelade lite kort, pratade om lördagens bravader då vi var på olika håll och sen kom vi in på att vi måste åka på skidsemester i vinter, samla ihop ett gäng och åka!
FETT LÄTT! Och jag fick sådan längtan så jag vill att det ska vara vinter nuuuuuuuu!!!!
Hade ju så roligt i sälen och så många roliga minnen därifrån då jag har bott väldigt nära! :P

Men nu är Hanna på väg hit, vi ska mysa och babbla ut allt vad vi har nu innan hon åker till Australien för ett år den 7sept.
Kommer bli tomt utan henne... :(
Men ska bli skoj nu idag med henne, ska fika det första vi gör ute på vår uteplats då jag precis har köpt en massa gott!!!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0