Ett sånt kalas!

Jisses vilken kväll det var igår!
Coffe kom hem hit vid sju-tiden efter att ha flängt runt i laholm färdigt, vi åt räkmackor och hade det trevligt.
Tog bussen vid kvart i tio in till stan och hem till Christian där en massa folk var inklusive Frida.
Gick bättre än förväntat faktiskt, trodde jag inte men jag hade riktigt roligt.
Jag och Coffe flummade på vårt sätt där ett tag för att sen ha roligt med Frida och Mathilda.
När klockan var lite över tolv begav vi oss in mot stan då Jenny tog mig i armen och vi gick lite i förväg vilket vi märkte då vi stod utanför Mårtensson, var är dom andra?? Var dom inte bakom oss??
Jaja, så var det med det, vi gick in och ner till toan och senare kom Catrin dit så hon gjorde oss sällskap tills vi hittade Frida på dansgolvet.
Senare gick jag och Jenny ut för hon skulle röka, då vi sitter på trappan till ingången till hotellet kommer tre män ut, runt 40års åldern och frågar om vi vill vara med på en svensexa?
Ehm, ursäkta?
Men vi sa att det kommer bara vara i fem minuter, så vi följde med dom upp till dörren, knackade på men ingen öppnade.. Vi knackade igen men inget svar så vi gick ner allihop för att få extranyckel då han i receptionen säger att det inte är någon på rummet, så jag och Jenny skrattar åt männen och går in på Mårtenssons dansgolv igen för att ha roligt!

Coffe körde vid tio imorse uppåt mot grannlandet.
Håkan och Simona har nyss varit här på fika, äppelkaka som mamma gjorde igår.
Inte för att jag är så glad i det men mysigt att ha lite sällskap i alla fall.
Nu är mamma iväg och hämtar Nicole och jag väntar på att Emma ska ringa så jag vet när vi ska iväg på kräftskivan så jag vet hur länge jag kan vara hos Frida då jag ska hem till henne om en timma typ..

Vettitusan om jag orkar med en kräftskiva idag.. fest i fredags, fetefest igår och fest idag? Herregud här går det vilt till, jag som precis hade återhämtat mig sen sommarens bravader med att vara ute varannan dag då.. jaja, man lever bara en gång har jag hört så då är det pang på röbetan som gäller!


Kommentarer
Postat av: Micca & Lion

haha men ellerhur, kände mig lagom social. somnar när vi har gäster hahaha!! Men men what to do ;)



Nje, asså Lion va lealös haha, vi fick dra ut nappen o lyfta på honom o spela musik innan vi fick liv i honom då, helt sinnes. Men men, de e hårt o va busig antar jag ;)

Låter som du haft en toppen helg min kära. Vi får höras i dagarna, har massa skojj o berätta, kanske inte skoj för dig, men för mig haha ^^ / Puss mitt hjärta <3

2009-08-24 @ 00:59:58
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0