Stadskärnan Ljungby?

Åkte till Emilia idag, hon pluggar i Ljungby och jag måste ju kolla in hennes place!
Kom hit vid två tiden, sen gick hon och jag in till 'centrum' och kollade runt lite, var ju precis inte så mycket att hänga i granen, men vi gick en snabbis på Lindex och Systembolaget och hem igen.


Vi kom på ultimata idén, vi skulle göra ett spratt med hennes kompis Sara.
Jehovas Vittnen har sin lokal här utanför Emilias fönster och Sara är ju inte ett så big fan av dom precis.
Så jag och Emilia kom på idén om att jag skulle klä på mig en lång kofta, knäppa min skjorta ända upp, sätta upp håret i ful uppsttning och bege mig till Saras dörr och säga: Hej, jag kommer från Jehovas Vittnen och vi söker nya medlemmar och undrar ifall du är intresserad?
Jag och Emilia skrattade så vi vek oss här hemma men till slut sträckte jag på mig och begav mig till Saras dörr och plingade på..
Det tråkiga var ju att hon inte var hemma, Emilia ringde henne men hon svarade inte men 10minuter senare knackade hon på Emilias dörr och där var den idén bortblåst..
Men kul hade vi åt tanken ändå.

Nu ska vi snart bege oss till Studentpuben för pokerkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0