Sjukhus

Det är inget ställe som jag tycker om att spendera tid på..
Jag följde med mamma till sjukhuset idag, hon hade tid kvart i två hos kirurgen.
Han tittade närmare på bölden som hon hade på sin hals, som numera såg ut som ett stort jädrans adamäpple och sa att det var inget farligt men hon skulle ner till 'Öron- Näsa- Halsavdelningen'.
Så vi gick ner där och väntade på att dom släppte in henne.
Väl insläppt så sa dom att det var en cysta, är vanligt att det blir en luftgrop i halsen som sedan fylls med vätska och lite var, men brukar mest komma fram på barn och tonåringar men den var väl senutvecklad på mamma så hon fick den nu istället. Så han sprack hål på den och sög ut alltihop.
Kommer den tillbaka inom någon vecka så får dom suga ut det igen, men sen ska dom operera bort den i slutet av sommaren.. Så det var ju i alla fall bra att det inte var något farligt.

Vi körde senare till Elgiganten, mamma köpte en billig mobil och sen köpte vi en GPS till mig, bara att när vi skulle hämta ut den i varudisken så fanns där inga kvar för då hade praktikanten råkat ge en kund två stycken (?!!)
Så den snälla mannen som hade hjälpt oss inne i butiken sa att om jag kommer tillbaka imon så får vi hoppas på att kunden har lämnat tillbaka den till dess så jag får den plus bensinkostnaden då, annars så skulle han ge mig en dyrare GPS fast för samma pris eller något annat som han skulle komma på.
Så ska bli spännande och se hur det bli imon när jag kommer dit! :)

Det var allt för idag!
Imorgon kommer ju även Moster Marie! :D
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Ammi

Hette den trevlige säljaren Roger?? I så fall får du hälsa från mej ;) Eller nja, Roger jobbar i o f sej mest med datorer, men kanske... Behöver du GPS?? Hittar du inte ändå? Din bror skulle ju onekligen behöva en i alla fall, men du hittar väl ganska bra, gör du inte? Hoppas du har det gott i vårvädret och det var ju skönt att höra att Susannes böld var ofarlig!!

2009-04-07 @ 22:10:42
Postat av: Wiky

Nej det var en äldre kvinna som jobbade där :) Jorå jag hittar men jag tycker inte om att köra någonstans där jag aldrig varit förut även om jag hittar hehe, fast Fredrik skulle ju behöva en GPS mer än mig haha. Detsamma du! Ses snart!

2009-04-08 @ 08:29:12
Postat av: Michelle

Haha....susanne e visst en ungdom.. (tummenupp)

2009-04-09 @ 11:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0