Sicken kväll!!

Igår efter middagen så dröjde det inte länge försen Nicole var trött så hon fick gå och lägga sig..
Sen vet jag inte hur det hände men jag och Emelie dök in i mammas ena garderob och drog ut en massa kläder som mamma använde när hon var yngre, runt 20 och uppåt.
Var längesen jag skrattade så, det kan jag nog säga åt alla, alla tre vek sig av skratt efter varje plagg vi kom fram i.


Emelie i mammas brudklänning och mammas glasögon!


Jag i mammas vinterrock!


Emelie i en blå läderklänning!


En säl !!


En amishkvinna och en säl!


Yeehaa!


I am from the future!!


En annan av alla mammas klänningar, plus hatten!


En annan av mammas klänningar!


Klänningen jag hade på 9ans bal!


Klänningen jag hade på gymnasiebalen!


En av mammas gamla sommarklänningar och jag i min balklänning!



Nu bär det av till sjukhuset med Emelie och Nicole då dom fått en kallelse till lillan för att se ifall hon ska få rör i öronen eller inte. Efter det blir det att köra hem dom för sen ska jag och mamma till vårdcentralen och få lite vaccinationer, hon ska fylla på sin och jag ska ha lite extra så jag kan åka till Kina utan att bli dödssjuk :P

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

HAHAHAHHAHAAAA....jag var MYCKET snyggare i dom på 70-talet kan jag säga.. men kul va det för klänningaran o se dagens ljus igen kram gullisar

2009-04-21 @ 11:50:51
Postat av: Micca

hade jag varit kille hade jag haft ståfräs nu, LÄTT!

2009-04-21 @ 19:38:56
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: Emilia

HAHAHAHA! Looking good babes! ;) Shitpommes, fattar att ni hade svinkul! Kanske dags att ta en svängom i mammas gaderob ? Hummi.. Hoppar nog det, haha!

2009-04-22 @ 00:41:19
URL: http://emiliaper.blogg.se/
Postat av: Micca

du ser faktikst mer ut som en teletubbie nr fem istället för en säl hahah ;P

2009-04-23 @ 12:09:29
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0