Påskens bravader

Ja jag har ju inte skrivit på ett tag men gaah så mycket jag har haft att göra :P
I onsdags kom moster Marie och på kvällen åkte vi (jag, mamma, moster och michelle) in till Halmstad, känade på Blue Thai och efter det satte vi oss inne på Bulls där dom drack vidare medan jag och Michelle träffade några gamla kompisar så vi satt och snackade med dom. Riktigt roligt


Och roligt hade dom i alla fall :)

I torsdags var jag barnvakt åt Nicole, sen gick jag till fritidsgården för Florije jobbade där.
Efter hennes jobb så drog vi en snabbis hem till Daniel sen in till stan och hade sååååå jävla kul !!!!!!
Var längesen jag hade så roligt, förutom den stunden då Fismannen kom i götet då haha skit.

I fredags kom mormor och morfar, vi fikade ute i trädgården med grannarna, riktigt mysigt!
Senare åkte jag hem till Hanna, fick se hennes jättefina balklänning och studentklänning, sååå underbart! Bara synd att jag är i Kina då hon har balen..
Vi drog in till Moon på kvällen, var där dock inte så jättelänge men vi hade kul så länge vi var där.
Vi drog inom donken, hon tog vatten medan jag käkade lite pommes..
Hämtade Tony och sen hem, och hela hemvägen hade jag riktigt ont i magen..
Halv fem på natten fick jag springa till toan.. kräktes som fasen.
Samma visa hände klockan sex på morgonen.. jag hade otroligt ont i magen och var helt lealös i kroppen..

Var meningen att mamma skulle ha påskmiddag på eftermiddag, men håkans familj ville inte komma då mamma misstänkte att jag var magsjuk, Fredrik och Rebecca ville inte gå in i huset så dom satte sig i trädgården med mormor och morfar.
Jag sov bort hela dagen, vaknade igen vid sex på kvällen och mådde lika illa som förr, sprang på toa och spydde ännu en gång till.. det krampade i hela kroppen!
Skickade iväg ett sms till Emma och sa att jag inte kunde följa med till Pepes pga sjukdom.. såå jävla sorligt, jag hade ju sett fram emot partyt!
Mamma hade rensat hela huset typ så Fredrik och Rebecca höll sig i hallen och gjorde sig iordning för kvällen, och när han hörde att jag var vaken och pratade med mamma så kom Fredrik och pratade lite med mig.

Dom stack vid åtta tiden och då la jag mig i tv-soffan och skulle titta på en film med mamma och håkan men jag somnade bara fem minuter efter att den började.
Mamma skulle sova hos Håkan den natten men innan dom stack så sprang jag till toan för att kräkas ännu en gång och då bestämde mamma sig att hon stannade hemma..

Jag mår lite bättre idag men fan va irriterad jag blev av alla sms och ringsignaler som hände i min mobil vid tre inatt!!!!!
Jag har fortfarande ont i magen och mår piss, är svag i hela kroppen men har i alla fall inget behov av att kräkas.
Så magsjuka är jag inte, snarare matförgiftad av de pommes jag åt i fredags... Jävla donken!

Nu ska jag sova lite... som om man inte kan bli färdigtrött..

Adios

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha..färdigtrött... kul ord!! Tummenupp! Love U

2009-04-12 @ 12:27:37
Postat av: blixtmum

Synd om dig gumman nu när du e hemma o allt men hoppas du kommer på fler partyn...när du är färdigsjuk..

2009-04-12 @ 15:50:01
Postat av: Sigrid

HAHA, sågen.. Gud.. Vi får snart ringa kanal 3 alltså..

2009-04-12 @ 23:22:35
URL: http://sigridolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0