Party on!

Moster Marie kom halv tre och mamma kom tio minuter senare.
Vi dukade fram fikan och satt i över en timme och fikade och babblade, riktigt mys och en massa hade vi att ta igen! :)

Vid fem körde jag ner till Laholm för att köpa förköps biljetter till Peppes Bodega på lördag och efter det körde jag till Laholms fritidsgård för att hälsa på Martina och Florije, var ju otroligt längesen jag träffade dom så det var jättekul!
Jag var kvar där i 40 minuter sen åkte jag hem till damerna och dom var fullt i babbel.
Kan ju ha trott att dom har börjat på snapsarna redan men icke,

Ikväll ska vi in till Halmstad och äta mat, sen kommer Michelle också in så blir det bulls uteservering med alkohooool! :D

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0