Nummer två var det ja!

Som sagt, jag sa ju att det skulle bli två inlägg idag!

Jag och Nicole körde och hämtade Emelie vid halv fyra, körde och köpte fika och sen väntade på att mamma skulle komma hem så vi kunde påbörja fikan och gott var det!
Efter fikan körde vi runt för att leta reda på ett hus som mamma hittat, det var då inte det lättaste att hitta det och när vi väl fann det så var det typ bara att vända.. fy fan som det såg ut ..

Ätit pannkakor nu och Nicole håller på att nattas av Emelie just nu.
Jag ska snart in i duschen, Emma slutar nio och då ska hon ringa mig och bestämma om när vi ska åka in till Halmstad för att gå på Mårtensson ikväll, är ju kareoke och hennes kompis ska sjunga, men inte jag, jag kör! haha
fifanken!
Men partaj blir det i alla fall.. roligt roligt!

Nu ska jag in i duschen!
Hörs imon!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0