Minnen

Micca ringde innan idag, hörde Lion i bakgrunden som också ville prata med mig, så han fick telefonen och han berättade om att dom hade köpt en ny vagn och att Filippa hade varit med när dom köpte den.. glad han var, fick prata med 'Kiki' som han säger..

Sen körde jag ner till Emelie, la mig där framför dörren med henne och solade, hennes vän Jessika var också där och Nicole såklart.
Senare kom Marie med hennes dotter Evelina, dom skulle grilla så då körde jag hem till Håkan där mamma var och vår flintastek var färdiggrillad, mumma!!

Sen har jag inte gjort så mycket mer, sorterat lite kort, jag vill ha fler ramar för mina kort får inte plats..
Vill ha egen lägenhet nu så jag kan sätta upp alla mina roliga kort!!
Är alltid så roligt att titta på sina kort, man får tillbaka så roliga minnen ju! :)
Men såhär blev resultatet idag, fick tyvärr inte plats med fler kort så ni som inte är med, jag satt med korten i handen och försökte få in er också, men blir att skaffa större ram, och fler!!


Kommentarer
Postat av: Micca

aahhh va fijnt!! =))) <3

2009-04-17 @ 21:10:27
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mycket skaplig bild i mitten må jag säga ;)

2009-04-18 @ 11:51:45
Postat av: Micca

ooohh jag med hahah

2009-04-18 @ 17:54:26
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0