I'm so excited..

.. so i just can't hide it, lalallala!

Veckan har varit toppen! Har haft fullt upp varje dag! Love it love it!
I måndags åkte jag hem till Emma, solade i trädgården, gick en lång runda med hunden och sen en ännu längre runda med hästen, efter det åkte vi på matmässa för hennes jobb, underbar mat!!
Vid halv nio åkte vi därifrån, körde och tanka och sen runt och fjantade oss en massa och skrattade så vi grät.
Men när hon var halv elva så hade Christian kommit hem så vi körde hem till honom och var där till halv tre hehe..

Tisdags var det med Emma igen, åkte in till stan, sen hit och hoppade en massa på studsmattan, skitkul!
Sen lång runda med hunden sen på kvällen åkte jag hem till Emelie för att färga håret så yes people i have done it and i love it haha!
Är helt annorlunda, inte så många som har denna färgen kan jag säga, men jag gillar det faktiskt.
I början var jag riktigt skeptisk men nu börjar jag gilla det mer och mer.
Sen på kvällen körde jag hem till Christian, babblade en massa och tittade på sjukt äckliga djurprogram!

Idag kom Malin hit, vi hoppade på mattan och babblade en massa skit och nu åkte hon till jobbet och jag ska ner till Emelie då hon ska klippa mina toppar och sen ska jag åka hem hit med Nicole då det är barnvakt idag!
Sen ska jag antagligen hem till Daniel för att snacka lite, och sen till Christian igen ikväll ;)

Före och efterbild på färgningen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0