Ikea

Malin ringde imorse och pratade glatt på om allt möjligt roligt som hänt under helgen. Vi kom fram till att hon ska komma hit på torsdag efter att hon har träffat studievägledaren.

Michelle kom vid halv ett och hämtade mig då vi skulle lämna av Simona i Laholm och sen köra till MaxiMichelle skulle ha circusbiljetter, sen körde vi till Båstad till Knut Jöns och satt där och fikade.
Efter det ville vi leta upp den där affären som ligger uppe på hallandsåsen men vi körde runder där uppe i säkert en timma utan att hitta så vi gav upp..
Hon var kvar här fram tills hon skulle börja jobba sen blev jag själv i en halvtimme då mamma kom hem från sitt jobb.

Jag och mamma fick ett ryck och ville åka till Ikea, men vi hann inte långt försen Emelie ringde och då hon fick reda på att vi skulle dit så ville hon följa med så det var bara att vända och hämta Emelie och Nicole,
Väl framme så gick vi runder i lugn och ro, tittade på alla roliga saker men hittade även det som vi var ute efter!

dessa fina förvaringskåp blev det som jag ska ha mina kläder i då jag inte har någon plats i garderoben då den redan är fylld.
Ska även montera ner skrivbordet som är där inne och ta ut det.
Vi ska tillbaka till Ikea imon och köpa det som vi inte fick in i bilen idag, efter Ikea ska vi hem till Fredrik och Rebecca.
Ska bli roooligt!

Men nu ska jag sova!
Natti!!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Nice nice!

Ska nog bli bra det dära!! ;P

2009-04-01 @ 10:34:55
Postat av: mamsen

ÅÅÅÅÅÅ såå INGA kläder på golvet var det ja, nu när jag köpt så fina förvaringsgrejer........eller hur

2009-04-06 @ 13:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0