I was so sneaky!

Tvättade bilen idag! Var ju på tiden faktiskt, nu ska bara insidan städas också haha.. det tar sin tid.
Sen körde jag till Markaryd för att besikta bilen och han som hade min bil var så snäll, dom felen som han i Mora hade hittat tyckte denna mannen var så små så det var inget som han tyckte var värt att markera, men sen hade dom i Mora missat lite grejer så bilen gick inte igenom i alla fall.. :(
Så det blir att åka till Björn och visa lappen hehe.

Efter att ha varit i Markaryd körde jag ner mot Kristianstad, ringde Micca när jag var i närheten av Önnestad och frågade vad hon gjorde. Hon var ute och gick, skulle hem till sina föräldrar. Så när jag närmade mig Nosaby så sa jag att jag var framme vid besiktningen men hah, det var jag minsann inte utan på deras gata!
Där blev hon snopen minsann!

Vi satte oss ute i uterummet och fikade en låång stund och Lion babblade på som vanligt, kallade mig fortfarande Kiki dock... men han lär sig snart, lär sig snart...

Efter det körde jag hem till farmor, åt mackor, ägg, köttbullar.. ja lite blandat men gott var det!
Sen efter det blev det hemfärd.

En lyckad dag kan jag säga! :)

Kommentarer
Postat av: Micca

åå ja din buse!

d kan du göra ett par ggr i veckan om du vill ;) hahah



öööh kolla klockan! pussaaaa<33

2009-04-16 @ 05:26:45
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: mamsen

MMM städa bilen var det ja ........

2009-04-16 @ 11:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0