Happy B-day

Min älskade mamsen fyller år idag!
Jag ska inte hänga ut henne över hur gammal hon är men ung och grann är hon ännu i alla fall!
Gick upp och åt frukost med henne imorse vilket hon blev glad över.


Jag körde in till Elgiganten vid tio idag, skulle hämta min GPS.
Det blev att jag fick bensin pengar för inkompentation, gööööötttt!!!!
Efter det körde jag till Plantaget för att köpa blommor till mamma, hon ville ha tulpaner sa hon imorse men det blev mer än det, överraskning när hon kommer hem, och inte nog med det, där finns fler! :D

Nu ska snart Moster Marie komma, sen kommer mamma hem vid två och då blir det fika minsann!
Michelle var här nyss och lämnade muffins som hon har bakat, kommer bli gott till fikan!

Ciao

Kommentarer
Postat av: mamsen

haahaa ooo vad du e snäll idag ?? tack för dom orden gumman,,stor kram

2009-04-09 @ 14:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0