Woopa

Jag har hittat min klänning!!!

Har bett mamma leta som en tok där hemma efter min vita klänning för jag var supersäker på att jag hade lämnat kvar det där hemma men tji fick jag.
Så när mamma ringde och sa att hon inte hade hittat den så började jag bli orolig.
Har letat själv som en tok idag och hittade den längst in i den garderoben som jag inte använder (?) i en påse..
Suck.. blir man trött på sig själv ibland eller?
Och varför har jag lagt den i en påse? Och varför i den garderoben som jag har lagt alla förvaringsgrejer??
Fattar noll..

Men men, nu var det fixat i alla fall och har testat sakerna ihop så det blir perfa! Kommer bli en snygg Pimp jag :D

Gick över till Juppi igår.. babblade på som vanligt om allt och inget, sen vid två tiden så började vi bli trötta och jag fick sova hos henne inatt hihi.
Så vi fortsatte flumma när vi hade lagt oss.. snacka om att humorn var på botten då med haha.
Men vid tretiden somnade vi och gick upp vid halv tolv idag..
Hon började skolan halv ett så då gick jag hem.. Vet inte vad jag ska göra resten av denna dag förutom att gå till apoteket och köpa hudcreme och sen titta på Idol ikväll... hmm

Jaja, nu till apoteket!
Tjillevippan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0