WOOAAAH! BORNEO BABY!

Hahaha, jaa jobba i Kristianstad hade kanske inte varit hel fel, så roliga ni är mamsen och Micca :D haha

JAaaaaaaaaa och ni som har missat infon, JAG SKA TILL BORNEO / MALAYSIA / INDONESIEN !!!!!!!!!!!!!!!!
Fick svar idag om att jag fick praktik plats på samma ställe som Frida och Juppi!!
JIPPIKAJEJ!
Såå jävla kul det ska bli!
Åker den 17 oktober och kommer hem i början av januari då vi ska glida runt där nere, ta lite surflektioner och bara glassa i den värmen medan alla ni andra sitter inne i husen och huttrar och gnäller över pissväder och att det är kallt!
HAHAHAHA

Så nu har jag en jävla massa att fixa då det är typ tre veckor kvar tills vi åker!

SÅÅÅ JÄÄÄVLA ROOOLIGT!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Vad roligt!!!! Grattis! Men när får vi träffa dej då? Du kanske hinner hem innan... vad härligt för din skull!!!! Kram

2008-09-24 @ 12:21:09
Postat av: Ronia

Vad kul gumms :)

2008-09-24 @ 14:25:11
URL: http://rooonija.blogg.se/
Postat av: mamsen

Tjohoo, jag säljer min traktor o kommer ner över jul så boka en stol till mig o Coffe med, Helsingborgarna blev också lite sugna så vi får se.

2008-09-25 @ 11:08:50
Postat av: Michelle

Fan var kul!

2008-09-26 @ 11:10:23
Postat av: Emilia

Naajjs!!

2008-10-01 @ 22:50:24
Postat av: Alina

Godnatt! Fin blogg! :)

2008-10-01 @ 22:56:42
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0