♥ till dig

Jaa.. Då får jag väl säga att jag missade att sätta ditt ett hjärta till Micca igår..
Men jag pratade ju med henne igår.

Vad har hänt idag?
ehm, näh inte mycket faktiskt. Har packat väskan inför hemresan imon.
Åker vid åtta på morgonen, är i Kinna vid 14-tiden tror och hoppas vi där vi lämnar av Nati.
Ska ta ut allt från släpet där så det kommer ta tid, sen tar det bara en timma till Falkenberg så är väl där vid 16-17 tiden och då ska vi lasta ut Camillas saker och sen lämna släpet så om jag har gissat rätt här nu så kommer jag vara hemma vid 20-21 tiden!
Låter bra det :)

Vi håller på med Kina-arbetet nu i skolan. Gör affisch, liten katalog och säljbrev som vi sen ska skicka ut. Wopido, blir riktigt bra faktiskt.

Efter skolan ska jag och Kermit till Mora för att lämna in maskeradkläderna och sen ska Frida köpa bikini eftersom hon bara har en och den tycker hon inte om. :P
Bara 18 dagar kvar nu ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0