Stoppa dej i en låda

Nehe, trodde att det skulle bli många som besökte min lilla sida då jag hade den roliga lilla rubriken men tji fick jag för det var inte mer än vanligt.. tråkigt.

Idag har nog varit den mest onödiga dagen i skolan hittills.. Vi har lärt oss hur man dukar på de "finare" restaurangerna och gjort blomsterarrangemang.. eh jippie?!
Ingen i klassen fattar vad det har med reseproducent att göra.. men okej, bara att lattja hela dagen då.
Sen imon blir det inte bättre, vi ska gå igenom kursplanen.. smart att göra det sista dagen på kursen??
Sen slutar vi vid tolv då vi sen ska lyssna på någon gubbe som har föreläsning i nåt skit.. i nåt som mer berör hälsaklassen men okej, lets gå till den då.. not.

Vid sju halv åtta tiden gick jag hem till Jonas och Daniel då Magnus hade kommit hit till Orsa !!! :D:D
ÄNTLIGEN! haha
Så vi flummade en massa och hade superduper kul.
Jonas kom på att jag borde nästan ha kurs med alla hälsa elever om hur man masserar på ett annat vid för han tyckte att min ryggmassage var underbar, vet inte hur han kunde tycka det då jag bara tryckte lite här och där, drog lite, bankade lite, släppte bomber, gjorde små instektssteg..
Haha men han sa att han blev helt avslappnad efteråt och att det var jätteskönt.. men okej då! :D

Nu ska jag sova i alla fall så jag klarar av sista dagen av denna onödiga kurs imon.,

Ciao på er

Kommentarer
Postat av: mamsen

HALLÅ det finns INGA onödiga dagar ALLA ingår i just DITT liv. ALLA dagar har nåt som aldrig kommer tillbaks. (djupt nog va)Tänk om alla ungomar kunde fatta det, jag skulle ge vad som helst för att få EN sån ONÖDIG dag tillbaks när jag var ung. PUSS gumman

2008-09-18 @ 10:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0