Pimp n Hoe

Var ju då Pimp n Hoe fest igår och brorsan hade kommit hit för att vara med på det.
Vi var på middag hemma hos Juppi och Elli på fredagen då vi bestämde att jag, brorsan, Frida, Juppi och George skulle in till Mora för att hitta det sista inför festen.
Lyckan var då vi hittade en person som hyrde ut maskeradkläder så vi hittade kläder till Frida och brorsan :D

Jag och George var Pimpar men då han hade glömt kostymen hemma så blev det att jag var den stora ägaren och han var min andra hand/ delägade av vårt företag och våra fyra horor.

Företagets namn: Slick n Big Pimpin AB
Mitt namn: Slickyloo
Georges namn: Big G

Här är då bilder på Slick n Big Pimpi AB
Från vänster: Big G, Army Nipple, Bunny Candy, Lollipop, Foxy Nurse, Slickyloo


Kvällen var skitkul, började med förfest hos mig sen gick vi till partyt.
Fullt med både horor och pimpar.. sen hur folket såg ut är ju en annan historia haha.

Idag var det en riktig slappdag.. Äta på bykrogen.. slappa vid hoppmattan ute på gården då det var riktigt soligt väder idag och sen hem till Juppi och Elli för att spela Buzz och bara umgås.

Här är en bild på Slickyloo och Big G, ägare och delägare!



Våra horor!



Sen kan jag säga att jag har ungefär ingenting att göra hemma i Laholm längre.. De ända som ville hit var min brorsa och hon som är i London just nu..
Jag la upp bild på Bilddagboken om att det var Pimp n Hoe och frågade om någon ville komma.. Var det någon som svarade? Var det någon som skrev att dom gärna hade velat men kan inte? Var det någon som skrev överhuvud taget?
NEJ!
Jag har alltid tänkt att när jag är klar med skolan så ska jag hem! Jag ska jobba i Halmstad då jag vill vara hemma.. Men det känner jag att jag har inget att hämta där för det är fan ingen som är intresserad över hur jag har det här uppe, över vem jag är när jag är här uppe!
Det är fan bara Malin som sitter i London som jättegärna ville komma hit och som sagt att hon är ledsen över att hon missar två år av mitt liv då hon inte kan vara delaktig av det liv jag lever här uppe!
Fy fan asså..
Ja och sen är det Micca med ju men hon bor ju inte i Laholm så hon är inte inräknad i det.. Sen ville Florije komma men hade inga pengar då hon ska till sthlm.. och sen Emelie men kan inte då hon har Nicole.. Ja och Malin men hon är i London nu.
Så jag tänker fan i mig inte låsa mig med att jag ska bo och jobba i Halmstad!
De ända jag har där är fan bara mamma och Kristoffer, Florije, Emelie och Nicole.. för Fredrik och Rebecca bor ju i Helsingborg..

Men tack brorsan att du kom! Det betydde allt! :D Så tack för helgen!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Undrar hur många som läst detta? INGEN svarar heller, men det var kanske väntat. Jag älskar dig i alla fall gumman hur du är ser ut!! fast du har ju snygga ben på bilderna hahaha

2008-09-23 @ 13:32:46
Postat av: "styvan"

Du verkar ha valt att radera mig och mina åsikter.. Skulle bara säga att jag har inte raderat dig och kommer inte görad et heller!

2008-09-26 @ 11:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0