Orsa igen då

Då var man tillbaka i Orsa igen efter en rolig helg i Filipstad.

På fredagen åkte vi direkt till badhuset där Josses mamma jobbar.
Det var bara vi fyra tjejer där på hela badhuset då det var stängt, var skitkul och vi lekte en massa :P
Sen blev det bastu och efter det åkte vi och hyrde film och mös framför tvn.

Lördag vaknade jag av att vara dunderförkyld och ont i halsen, då har mandlarna svullnat upp.. :(
Men inte hindrar det mig, vi gick ner till stan och gick på marknaden, snacka om stor marknad och mycket folk, på ett ställe var det så mycket folk så vi stod stilla i minst tio minuter..
På kvällen blev det fest, hem till ett par kompisar till Josse där vi sjöng singstar, så jävla kul! Måste skaffa det !! haha
Sen efter det stack vi ner till marknaden igen för att gå in till det stora öltältet där det var packat med folk.
Jag mådde dock inte så bra.. var snorig och apont i halsen, men det var bara att bita ihop, ville inte förstöra kvällen för de andra.

Imorse när jag vaknade var halsen ännu värre.. Kunde knappt få i mig frukosten.
Men vi gick ner till marknaden igen, sen satte vi oss på ett fik och sen åkte vi och käkade innan vi packade bilen för hemfärd.
Väl hemma igen så gick jag och Frida upp med våran packning, sen tillbaka ut för att hoppa på studsmattan här utanför. Haha så roligt! :D Hoppade så jag fick holl. :P
Men nu ska vi snart hem till Josse och Eleonor för att röka vattenpipa som de köpte på marknaden. :P

Tudels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0