Lost

Jag vet att jag har varit kass på att skriva här denna veckan men jag har mina skäl.
Sanna har varit här hela veckan så ville inte riktigt sitta framför datorn när hon är här, plus att vi har haft aktiviteter med de nya eleverna hela veckan.
Har varit skitkul! På måndagen tog min klass den nya Reseklassen och fick dom göra en del roliga lekar som höll på hela kvällen, sen grillade vi och hade allmänt trevligt.
Resten av veckan spelade vi brännboll, rodde kyrkbåt och sen mångkamp där några av grenarna var irländsk julafton, smälla ballonger utan händer och fötter utan i sexställningar, norsk kareoke m.fl.
Det var väldigt roligt och alla hade jättekul.

Sen i lördags var det Aqua Jam (det är skidare som hoppar på hoppet här utanför ner i vattnet och gör trix, och så är det en tävling), på förmiddagen och sen på kvällen var det fest på hotellet.
Vid sextiden hade jag och Cicci bjudit över några stycken hit till vår lägenhet då vi gjorde hemmagjord pizza, riktigt gott, sen var planen att vi skulle hem till Nati och Camilla som hade förfest, men jag, Sanna, Frida och Maja gick över till grannen istället.
På hotellet var det fullt med fulla och glada folk, både från skolan och lokalt.

Ni som vet så har jag skickat ett brev till pappa.. ett känslomässigt brev som var väldigt jobbigt för mig att skriva ner och sen behöva skicka det.
Han har ju inte hört sig, men jag pratade med mamma igår som sa att grannen hade märkt att det var något som hade hänt med pappa för han skulle köra grannarna någonstans och han hade varit helt nedstämd och inte sagt någonting under hela kvällen..
Men .. gott folk.. pappa ringde idag.
Först ville jag inte svara för jag var inte redo, och jag satt och åt med Sanna bredvid mig så jag lät det bara ringa..
Men senare så bad jag honom ringa igen och då frågade han först hur det var med mig och sen sa han att han hade läst mitt brev och tyckte att det var tråkigt att jag kände så.
Han ville dock inte prata om det över telefon eller via brev, utan ville veta när jag skulle hem nästa gång så jag kunde komma över och vi kunde prata om det.
Jag vet absolut inte när jag ska hem men jag skulle höra av mig när jag visste det..
Så då får jag väl börja förbereda mig på att prata med honom om detta mitt emot honom.. det kommer bli tungt som fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0