Gjorde om

Jaa, jag har gjort om min lilla blogg, måste ju göra lite nytt ibland så man inte tröttnar helt.

Sov länge idag pga min hosta inatt.. blev inte så mycket sömn så jag sov väl till halv ett idag tror jag.
Skönt var det i alla fall.

Hannes ringde för en halvtimme sen och frågade vart jag var, och sa sen att Jonte har försökt få tag på mig hela veckan för att be om ursäkt, men jag har ju varit hemma här hela veckan, bara att han då kommit just den tiden då jag inte var hemma.. Får väl se om han kommer ikväll som Hannes sa, ska bli intressant och se vad Jonte har att säga. :)

Men nu ska jag kila ner och se om det finns någon tvätt-tid, min korg är överfull.. svämmar över med skittvätt hihi.

C ja

Kommentarer
Postat av: mamsen

NEEEEJ !!!!!!varför tog du bort dom fiiina bilderna nu har jag inget att glo på (fast ditt mönster var ju jättefint)

2008-09-12 @ 11:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0