Blarh

Var i Falun idag då jag följde med Nati dit eftersom hon skulle vaccinera sig inför sin praktik.
Sen gick vi runt i stan och det var verkligen en mysig och fin stad, större än Mora i alla fall höhö.
Jag hittade både hatt och smycket till Pimp n Hoe maskeraden som är nästa helg, gött gött då var det avklarat.
Väntar bara på att mamma ska hitta min klänning med, är lite orolig om vart den kan vara, vet ju att jag inte lånat ut den då ingen får låna den och sen kommer jag ihåg att jag tänkte att det var onödigt med att packa med den hit eftersom jag inte skulle använda den och då har jag ett minne av att jag hängde in den i garderoben igen?
Men då mamma kollade idag så hängde den inte där.. och mina vita pumps är heller inte där?! :S
Skumt..

Men får tänka lite på det.
Sen fick jag svar idag från företaget i Malaysia ang praktik och jag fick tyvärr inte platsen.. :(
Så jag får väl börja leta om på nytt så nu letar jag hotell och lite sånt i Malaysia för dit ska jag!!!!!
Jävla röv.

Längtar till nästa helg i alla fall för dååååååå blir det kul !! :D WO PI DOOOO
Då blir det Pimp n Hoe festen och jag ska vara pimp åt brorsan, (niklas om han kommer), Juppi och Frida ;P
Så jag har köpt en boa till brorsan idag eftersom han inte hittade någon, väldigt fin.. vit med glitter i hahaha.

Men nu ska jag snart in till Frida, det är onsdag idag och då blir det massage!!
AJ och SKÖNT. haha
Får se hur det blir idag då.. i måndags var det ju nästan en ren plåga..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0