Waikiki

Lagenhetshuset som vi bor i heter Waikiki, sa bade Juppi och Frida har borjat kalla mig det eftersom dom tycker dels att det later kul och att det e lite likt Wiky..
Sen har aven Adeline pa jobbet borjat kalla mig det med.... haha

Trafiken har e valdigt annorlunda. Om man ska med bussen sa e det bara att vinka in bussen dar man star sa stannar den... ?? Som det var nagra som stannade bussen i en rondell.. sjukt.
Sen e ratten pa fel sida och sa ar det vanstertrafik.
cp cp cp

Och ja michelle, du har ratt i att det bara e jag som skriver i den andra bloggen da varken Juppi eller Frida har nagon egen blogg sa dom vet itne riktigt hur det fungerar sa de har lamnat over det till mig haha.

Hoppas vadret e fint i helgen sa vi kan ut till on for att sola och bada for jag vill snorkla nu!
Och aka vattenskoter, och aka wakeboard, och dyka !!! och sola saklart haha
Men efter att ga till jobbet i kjol och shorts varje morgon har gjort att jag har fatt farg pa benen redan! HIHI
Det har varken Juppi eller Frida.. sa jag e stolt haha

Men nu e snart tiden ute.
Hoppas ni har det bra dar hemma!
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: blixtmamsen

SKÖÖÖNT att veta att du INTE ska köra bil där. puss gumman saknar dig nu men bry dig inte om det du är ju mitt i äventyret.

2008-10-28 @ 12:15:29
Postat av: Michelle

Bildbevis på dina bruna ben!!

2008-10-29 @ 21:44:49
Postat av: Micca

haha mmm han är ju det ;)



saknar dig meeeeeeed. Du kommer frysa ihjäl här hemma när du kommer tbx!

puuuuss<33

2008-10-30 @ 08:16:00
URL: http://livetirosa.webblogg.se/
Postat av: Micca

vicky loo vicky lej himlen öppnade sig när du gick i dina gyllende skor

2008-11-03 @ 11:22:42
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0