Intensivt in i benmärgen

Denna helgen har ju då varit allt från händelselös.
Kom hem onsdags kväll vid niotiden.. Så det blev bara att mysa med mamma den kvällen.
Torsdag blev att åka till Laholm och möta upp Emelie för att ta en fika, sen vid fyra-tiden hade jag tid hos frisören.
Efter det körde jag bilen till Björn så han fick kladda med bilen, blev att jag var där rätt länge sen bjöd Emelie på middag.

Fredag var det att köra till Dagmar för att lämna av Malins solglasögon, stannade kvar ett tag då vi pratade om Malaysia och hon visade foton på när hon var på en ö vid Filipinerna för typ 19 år sen :P
Sen körde jag ner till Laholm för att möta upp mamma då vi skulle handla saker på apoteket, sen till systemet. Efter det körde jag in till Halmstad för att lämna Emilias födelsedagspresent där som Pontus tog emot och lovade att lämna till henne när hon kom hem :D
Sen körde jag hem till pappa och letade fram Fredriks backpacker-väska som låg på vinden.
Vid sju körde jag och hämtade Emelie och Nicole, sen lekte vi alla här hemma fram tills mamma körde in oss till stan och vi röjde fett! :D

Idag körde vi ner till Micca och lillfisen! :D:D
Sen körde vi hem till farmor och sen efter det till mormor & morfar, så nu har jag ätit så mycket så det räcker för hela veckan :D haha

Ska upp till dalarna imon då jaaa.. tyvärr så hinner jag inte träffa Fredrik.. :(
Men nu måste jag packa, åker tidigt imon!
Puss hej!!

Håret före klippning och färgning:


Håret efter klippning och färgning:


Jag och Nicole myser

Kommentarer
Postat av: Michelle

Va fan gjorde du uppe tio i 5 på morronen den 27???

2008-10-06 @ 13:56:44
Postat av: Wiky

jag hade kommit hem från fest då precis :P

2008-10-06 @ 18:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0