Sjuka ..

Har varit sjuka nu i nagra dagar.. jag och Frida har haft ont i magen i snart en vecka medan Juppi bara blev mer och mer forkyld.. Nu har hon aven smittat mig sa vi har varit hemma fram praktiken nu i tva dagar..

Mamma.. en bananbat e en turistgrej som var ute pa on, man hyrde den for ett visst pris och sa akte man pa den.
Vi tog oss ut pa on med chefens egna bat som han korde..

Imon ska vi nog ga till jobbet igen om vi kanner oss battre, och kanner vi oss annu mer battre pa kvallen sa ska vi ga till baren pa nederplan och dricka gratisdrinkar da det e ladysnight.. hehe.

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: blixtmamsen

Stackars dig gumman det är aldrig roligt att bli sjuk utomlands så jag hoppas att du snart blir frisk igen. Dagens samtal från sjukhuset var verkligen inte kul. Jag har i alla fall kontaktat sos international i Köpenhamn så dom håller koll på vad de gör med dig. stor bamsekram till dig

2008-11-06 @ 15:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0