Pictures

Kommer lite bilder.. okej inte sa jattemanga eftersom vi har inte gjort nagot kul annu sa vi var tvugna att ta bilder eftersom vi har varit sjuka och bara suttit hemma i lagenheten..
Men nagra bilder som jag inte har lagt upp sen innan kan jag bjuda pa.. :D

Njut av vintern dar hemma! hihi
Pusspuss

En vagskylt.. kan du koreanska sa kan du lasa detta.. ???



Den massan vi var pa, vi hamnade i tidningen. Har star vi med var ena handlaggare Jeanette (som Juppi gommer sig bakom). Och sen star dar aven Sabahs turistchef och hennes gang.
Bredvid mig star Adeline, hon som jag jobbar bredvid varje dag. coolaste bruden :D




Efter dagens jobb sa gick vi och handlade en massa mat, sa nar vi val kom hem sa kom vi pa att Shen & Jennifer har varan nyckel da staderskan hade varit hos oss under dagen.. men var nagon av dom hemma? Neeej, sa vi blev utelasta i ungefar en halvtimme innan Jennifer kom hem.. Tack och lov for koda kex!



Malaysias egna stil av VeckoRevyn...
Manadens sloja! hahaha!!



En bild fran en av vara forsta dagar, middag i solnedgangen med cheferna och tva av deras vanner som ocksa bor i samma byggnad, Sa fran vanster om mig ser ni Frida, Jeanette (agare), Ana & KC, Juppi och Jennifer (agare och gift med Shen som tar bilden)


Kommentarer
Postat av: Micca

va härliga bildooor :)



eddie heter han killen haha, söt va? ;D

pusss

2008-11-11 @ 08:59:36
URL: http://livetirosa.webblogg.se/
Postat av: wiky

haha eller hur! erkann att du vill ha en sadan sloja!!! ;)

Jaa han va sot faktiskt!! :)

puss

2008-11-11 @ 11:30:58
Postat av: Michelle

Här kommer lite bokstäver som kanv a bra att ha. Jag fick de nerskickat av en vän när jag var i Grekland! (men de kom aldrig till användning) hehe

Å

Ä

Ö

2008-11-11 @ 23:28:37
Postat av: Wiky

haha du michelle, dom bokstaverna kan du halla for dig sjalv.. du far minsann kampa lite med lasningen !! hahaha. och sen e det inte sa kul att klistra in stora bokstaver mitt i ett ord hehe. pusspuss

2008-11-12 @ 07:18:35
Postat av: Michelle

Små

å

ä

ö

hahaha...Love U

2008-11-24 @ 22:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0