Värken växer måttligt

Kunde inte sova inatt, det var varmt, täcket krånglade, kuddarna var det fel på, träplankorna i huset kvarrade och det var ljust och fåglarna kvittrade hela tiden.
Somnade väl runt fyra tiden, väldigt kul att gå upp vid sju då.. not.

Kom hit till jobbet och fortsatte där jag slutade i fredags.
Pratade med Micca på lunchen, gick till ica och köpte maltesers som jag duktigt nog välta ut ur påsen två gånger, stööörrigt.
Vid halv två tiden började huvudvärken komma och den har bara stigit sen dess, inte kul alls.
Spänner verkligen som om jag hade ståltråd runt huvudet och någor vred om hårdare där bak. aj aj aj..

Men nu är det bara en timma kvar sen sluar jag, dagen har gått relativt snabbt ändå.
Och har pratat med mamma angående helgen.
Fick skäll nu av Camilla över att jag inte kommer på avslutningsfesten nästa helg, jag vill ju men mamma kommer.
Så det blir nog så att jag åker dit i alla fall men åker tillbaka till sthlm på lördag så jag är här vid tvåtiden och då ska mamma träffa mig på centralen och så ska vi gå på stan och mysa. :)
Saknat henne massor.

Så denna vecka blir att gå på stan och leta både studentklänning och klänning till helgen... suck.
Kom på med att jag måste ha skor med till klänningen i helgen då med.. ööörrhh fan va jobbigt allt blev helt plötsligt då. så jävla tråk att gå och leta ju.
 
tycker om denna klänningen jättejättemycket men tyvärr så kan jag inte ha klänning utan axelband.. :(

Jaja, ska jobba sista timmen nu sen kanske in till stan och ta en snabb runda om jag orkar och sen hem för att äta sen soooova!!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Miccii

jag har snyggare annonser än dig nu mwahaha hahaha
köss

2008-05-26 @ 18:20:04
URL: http://miccii.blogg.se
Postat av: Jennie & Exxa

Tack söt, vad glada vi blir! :) Hoppas tisdagen blir fin!

2008-05-26 @ 23:24:04
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0