Svullna ögon

Igår var det ingen bra dag för mig tydligen, vaknade med att ha enorm huvudvärk, jag och micca ville ut och resa men datumen var inte på vår sida, jag kunde inte somna om sen för att få bort huvudvärken, hade inga tabletter och orkade inte gå för att köpa helle men sen kom bomben..

Jag trodde inte jag kände så mycket som jag gjorde men tydligen gjorde jag det och nu är det för sent..
När jag såg; ja jag tror att det kommer bli något..
då blev jag först förstelnad och stirrade på texten, sen brast det och 7minuter senare kom ny text; är allt okej?
jag tänkte först skriva att allt var det men nej varför skulle jag? så jag skrev ärligt att nej det var det inte och sen pratade vi om det mer och mer och kom fram till at jag var mer och mer försent ute..
Aldrig har jag gråtit över någon som jag gjorde igår.. att jag inte förstod mig själv så det kunde bli något istället..
Så arg och besviken på mig själv att jag inte körde ner dom dagarna jag var hemma, men neeej då skulle jag vara för feg för att göra det. Jag hade chansen ju men den kastade jag bort.
Pratade med Magnus igår för jag var tvungen att prata med någon men han visste inte vad han skulle säga så det hjälpte inte så värst mycket, ringde Micca senare och jag hörde att hon kände medlidandet men stackars grabben kunde inte sova så hon var tvungen att ta hand om honom.
Träffade sen upp Cicci i stan för vi skulle ut och ta en cider hade vi bestämt, men hon hade inget att säga och ärligt talat så ville hon inte prata om det heller för hon visste väl inte vad hon skulle säga och inte sabba kvällen med att ha mig gråtande, hon sa mest att det kommer fler..
Så idag pratade jag med mamma och hon har varit bäst hittills, sa saker som jag inte tänkte på och hjälpte mig, men jag känner ändå att jag bara vill ligga hemma och gråta..

Så idag är det inte heller min dag, har inte lust till någonting och nu har jag lunch, får la se om jag får i mig nåt.. Igår fick jag tvinga i mig lasagnen då magnus vägrade lägga på försen jag hade ätit upp den..
Men jaja, jag ska ut och sitta i fina vädret nu och koppla av och försöka tänka på annat.

Ciao



Okej, idag på jobbet har det varit en bra dag faktiskt, har kunnat komma in på andra tankar för det mesta sen gick chefen iväg till ica för att posta några brev och när han kom tillbaka så hade han en öl i handen?
Sen frågade han mig och jag tyckte om wienerbröd, jaa sa jag med ett frågetecken i pannan, sen kom han tillbaka med stora fransbrödskivor till oss båda, sen sa han att det bara blev ett impulmköp på Ica och att det fanns öl i kylen om jag ville ha.
Haha så nu sitter vi och äter wienerbröd och dricker öl, "därför jag inte vill ha butik" sa han sen hahaha

Njuuuuta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0