söndag med ett litet s

Igår la jag mig framför tvn och tittade på den siste samurajen, var längesen jag såg den och den är ju så braaa!!
Mot slutet blev jag grymt trött men jag orkade se hela i alla fall och precis innan jag somnade så ringde Balaz, han hade tråkigt på jobbet naturligtvis även om klockan var lite efter tolv och där var fullt med folk.
Uh, så jag tvingade mig att vara vaken en stund för att prata med honom men han tyckte ändå bara att jag var tråkig så det blev inget långt samtal haha.

Vaknade imorse av att Pia kom in och väckte mig tio i tio då det var frukost, masade mig upp och kände att jag hade huvudvärk.. nice.
Pia mådde inte heller bra så efter frukosten så gick vi båda upp och la oss och båda somnade om på nytt hehe.
Vaknade för lite sen och huvudvärken är fortfarande kvar, suck.
Men nu ropade pia om att det är fika så nu ska jag ner!

Hörs ikväll!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0