Smygande solen

Jag ville verkligen inte gå till jobbet idag men jag visste att jag var lite "tvungen".
Så jag masade upp mig, frös som fan så jag klädde på mig direkt och gick ner och satte i mig en kopp the och sen frukost. Hjälpte faktiskt, men sen kom hostan.. suck.

Även om det ösregnade igår så har solen börjat smyga fram idag men det är ändå inte så varmt som man vill att det ska vara, som det har varit..

Naturligtvis så svettas jag som en gris idag, är kokvarm hela tiden, hostar, mår illa och är lite yr då och då.
Har öppnat fönstret för att få mig att kyla ner mig men hjälper inte så jättemycket faktiskt.
Men men, är bara jobb idag och imorgon sen är det helg tack och lov!

Irriterad är jag idag med faktiskt eftersom att han sa igår att han kunde ringa igårkväll, slutade 19, sen sola och skulle se när det blev tid över.
OOohh men tack för den, så redan där visste jag iofs att han inte skulle ringa.
Vid tio-tiden skickade jag ett sms till honom och frågade om det var såhär han vill ha det, säga att vi är vänner men aldrig ha tid?
Men han svarade naturligtvis inte på det heller, är nästan säker på att jag kommer få svar på det vid 13tiden idag.
Är rätt säker på att det är något han döljer och jag tror jag vet vad också.
Men både Micca och Pia har rätt så nu gör jag som dom säger!

Nu ska jag tvinga mig att jobba vidare om jag lyckas med denna yrseln som kom nyss :S
Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0