Lillplutten

Ringde Florije innan ikväll för att säga grattis på födelsedagen och hon blev glaaad :D
Hon låg och försökte natta lillgrabben men han hade visst inte lust att sova, hon hade lite problem med det.
Och när hon frågade vad jag gjorde så sa han efter: Va göör djuuu?
Hihi så sött. Sen frågade Florije honom ifall han ville prata med Wiky, men han sjöng mest bara lite och sa inte hej när jag sa hej till honom.
Men när Florije frågade senare när jag skulle komma hem så hörde jag honom ta telefonen samtidigt som han sa: Wiky heeem!
Hahaha så sööööööt!!!!
Snart så kommer jag hem och då ska jag leka massor med Florije och grabben! :D:D
Saknat dom juuu..

Ställde mig i duschen senare och det var så sköööönt, fastnade där hur länge som helst! :)
Men nu är det Greys Anathomy, WOH WOH WOH!
Me likie like!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0