Hola Amigos!

Mår fortfarande inte riktigt bra idag, fick tabletter och hostmedicin av Pia igår, glömde dock ta hostmedicinen en gång till innan jag skulle somna och sen glömde jag idag med.
Så nu sitter jag här och hostar så jag blir yr, bra jobbat Wiky!

Kommer nog sluta runt 4, halv 5 idag, i alla fall vad jag hoppas på.
Ska möta upp Cicci på centralen tjugo över sex, sen ska vi på bio, det är vad jag tror hehe, har inte fått tag på henne idag..

Pratade med mamma med imorse när jag var påväg till jobbet, och hon frågade spontant, utan att jag påbörjade om ifall jag hade hört något så jag berättade vad som hänt under veckan, eller snarare vad som inte hänt.
Så vi kom båda överrens om att det är lika bra att skita i det hela, göra så som Micca och Pia sagt.
Sen berättade jag hur glad Pia hade blivit när jag hade berättat allt som hänt för henne och att hon tycker att det är kul över att det är vår lille hemlis, Ingemar får inget veta. :) haha
Hon är så rolig, kommer på små elaka meddelande som hon tycker jag ska skicka men sen ångrar sig när hon precis sagt dem hahaha.

Jaja, men har faktiskt mycket att göra idag.
Letar nya spännande destinationer som vi kan skicka våra konferensgrupper till, och just nu sitter jag med en bok om olika företag i Norge, på 500sidor.
Hehehe, har redan skickat till några som hade en del "utöver det vanliga" aktiviteter.
Men oj, måste äta nu för här snurrar det i huvudet märker jag.

Kommentarer
Postat av: Lia

krya på dig!

2008-05-23 @ 12:26:24
URL: http://mydear.se
Postat av: Jennie & Exxa

Söta bilder!! Rösta gärna på modellbilderna som ligger ute i bloggen
är du gullig, behöver hjälp :)

2008-05-23 @ 12:29:07
URL: http://exxa.blogg.se
Postat av: Linda

verkar va rätt många som e lite halvsjuka nu..

2008-05-23 @ 12:33:35
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0