Fördriva tiden

Nu ska jag göra en rolig sak som jag hittade på Sigrids blogg

TA FRAM MOBILEN & VAR ÄRLIG!

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Amira, ehm nej

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
csn, ja jag lånar pengar av dom

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Evelina, blir nog till sommaren

ÄR NUMMER 18 SÖT?
chx, mjorå

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK AV NUMMER 33?
Freddan, första var nog att jag tyckte att han va liten :P

 HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Arbetsförmedlingen, ja det var när jag var liiten och följde med mormor till jobbet :P

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?
Ammi, nope har jag inte

 HUR KÄNNER DU NUMMER 63? 
Maja, hon är min kusin

 NÄR TRÄFFADE DU NUMMER 64 SENAST?
Malin Alverhall, på nyårsfesten

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG? 
Bror Fredrik, jaa när jag kommer hem i juni förmodligen

 ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13? 
Basse, kanske inte en av de närmaste men vänner är vi juu :D

 HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4? 
Anders, haaah no way

 SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Anders Piercing, skulle nog bli lite tokigt

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
Ingemar, haha ja vi "jävlas" mest bara med varandra.

KÄNNER DU NUMMER 1?
Alexandra Rietz, yeeees det gör jag sen barnsben

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM? 
André, japp lätt!

 VAD HAR DU OCH NUMMER 24 FÖR RELATION?
Emilia, har kännt henne ett tag nu faktiskt. Festprissarna numer 1 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0