Flamsig

Ja, aldrig blir det som man tänkt sig.
Mamma kommer på fredag men jag ska antagligen åka till Orsa då för att vara med på avslutningen och lyckliga jag hittade en klänning igår!!!
Så fin den var! Inne på Manhattan hängde den och väntade på mig.
Kommer komma upp en bild på den sen.

Men idag känns det inte som jag verkligen vill dit, igår ville jag jättejättegärna, men idag känns det inte alls så.
Skulle hellre vilja sitta med mamma än att vara där och säga hejdå till alla som jag ungefär aldrig kommer se igen och vara med på deras sista fest i Orsa. (förutom om dom kommer på besök vill säga.:P)
Eller ah okej, kanske inte så tokigt ändå att åka dit?
Sanna vill ju, Camilla vill ju, Linda vill..
Sen med Swebuss express va det tur bara en kvart längre än med tåget, plus mycket billigare..
Så kanske ska åka på det i alla fall. Jag vet att jag inte kommer ångra mig efteråt.
Mamma är ju kvar ändå, kommer ju träffa henne när jag kommer hem också, plus att jag får ju en dag i stan med henne på lördagen.

Jajaja, så typiskt mig att vela hela tiden.
Pratade med Micca på väg till jobbet med idag, hon skulle precis klicka fram och ringa till mig när jag var någon sekund före! haha säger ju att vi har telepatisk vänskap :P

Men nu jobba, sen lunch vid tolv då jag har lunchdejt med Micca för att se hur provet har gått haha :D

Arrivederci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0