bye for now fattie

Okej, när jag slutade jobbet så åkte jag ju hem till lägenheten, hem till kaosiga tanten, men på bussen så hörde jag en annan skåning bakom mig, woho tänkte jag och vände mig om, och vem var det om inte Gathania från idol haha.

När jag anlände till lägenheten så hade hon tack och lov sällskap så jag slapp höra hennes utbrott och alla mina saker var kvar i rummet som jag lämnade det.
Jag började packa ner data, kamera och lite kläder fram till fredag, skulle in i köket för att hämta pyttipannan i frysen men hon satt ju och tog upp halva köket så jag sket i det, gick ut och åkte hem till Cicci som hade erbjudit att jag skulle kunna få bo hos henne fram till fredag då jag åker hem till Pia & Ingemar, snäääääääälllltt!!
Så nu sitter jag hos cicci, helt skön säng med juu :D haha.
Jaja, får se hur veckan slutar för det har fasiken inte varit min vecka på något sett alls nu.. Vill att den turen vänder nu!
Men nu ska jag in i duschen.
Puss o hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0