Stöörrrr

Måste avreagera mig lite!

Mamma har varit på störhumör hela eftermiddagen idag!
När vi kom hem så var Emelie och Nicole också här, och så satt lillen i bilstolen i soffan, jag satt också på soffan medan mamma lagade mat och Emelie pratade i telefon (i köket), jag hörde att Emelie var på väg att avsluta samtalet så jag reste mig och började gå ut mot hallen, och när Emelie lägger på telefonen så vimsar Nicole så hon åker ur stolen och ner på golvet, och så skyller de på mig?! Jag va inte ens i rummet?!!!
För helvete, man ska alltid ha någon annan att skylla på så det var där mamma blev störobjekt, hon började sura.

Sen körde jag hem Emelie och lilla fisen, och sen hem igen då mamma var hos Håkan.
Jag började packa upp min väska som har legat där sen jag kom hem, och jag rensade i garderoben lite.
Mamma kommer hem och frågar om jag har börjat packa upp.. EEHH va ser det ut som!?!
Sen sa hon att hon tar lite av de produkterna som jag fick av frisören. men neeeeeeeejjjj!!!! Hon anpassade det exakt efter mitt hår! Hon hade sån liten låda där man la ner ett hårstrå så kom man fram till vilken produkt som passade bäst! Helvete då att hon inte kan låta bli MINA SAKER!
Hon ska alltid "låna" saker av mig och sen lägger hon dom i SITT rum!!

Sen har jag försökt få tag på Jeanette och Lulu för att se när dom kommer med tåget från danmark.
Men svarar dom? Neeeejjjj, klart dom inte gör.
Så jag tänkte jag skulle fråga Kristoffer om han vet vilken tid, svarar han? NEEEEEJ!
Jävla rövbajsar då!
Men Jeanette svarade nu för lite sen så nu vet jag att dom är framme runt fyra tiden.
Baah!
Nu ska vi bara luska ut hur alla ska sova..

Men nu ska jag gå och slänga mig framför tvn!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0