sammansatta ord

jaa, det är så jag och Micca pratar via msn ibland. skriver meningarna utan mellanrum haha.

Idag var det planerat att jag och Florije skulle in till Halmstad och handla lite men hon orkade inte och sen kom det andra saker upp med plus att lillgrabben har ögoninflammation så han va inte så pigg heller..
Så jag körde ner till Emelie och vi åkte ner till Helsingborg och gick runt på Väla.
Tittade på folk, skrattade åt folk, jag köpte en dösnygg klockan på halva priset, så äntligen har jag en klocka!
Har ju inte alls gått 10 år sen jag sa att jag behövde en haha.

Sen gick vi in på Ikea med och gick runt, Emelie hittade en massa saker som hon köpte till sin lilla lägenhet medan jag höll Nicole i famnen då vi la hyller på vagnen.
Väl hemma så ville Emelie laga mat till mig och mamma och det blev supergott!!
Sen tramsade vi lite allihop och hade roligt och nu har mamma kört hem Emelie och Nicole och vi ska med snart sova.
Jag ska bara fjönta klart med Miccan först! ;)

En söt Nicole:


Här är jag, Rebecca och Lulu på Midsommar :D


Jag och Rebecca härmar Victoria Beckham :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0