Midsommar

Ja det blev la bra ändå :P

Även om det inte var dukat eller fixat med borden när vi kom fram och vi fick vänta på tallrikarna då Henke hade glömt ta med dom, så vi fick sitta i två timmar för att vänta på att få äta så böev det bra ändå.
Senare kom det två tjejer och en kille från Kalmar då den ena tjejen va helt IQ-befriad.. suck.
Men det gick bra ändå så länge man höll sig borta från henne.

Sen blev det lekar på planen men alla var inte med och vi hann bara med två lekar då det började åska och blixtra så vi gick in igen.
Men regnet höll sig borta hela kvällen i alla fall så det var ju toppen!!
Efter ett tag blev de fullare och fullare.. Jag gick ut där Fredrik och Sebbe stod då de började putta mig emellan sig, ta lite griptag och sånt, jag hade ingen chans, och då kommer Kalle och säger att JAG måste lugna ner mig.. haha eh tack?!
Men jaja, han skojade ju bara för han kunde inte hålla sig för skratt sen.

Idag lämnade jag danskorna vid tåget runt ett tiden. Sen nu ska jag, fredrik, rebecca och mamma snart äta.
Kristoffer har jag kört bort till Linus och de som är där.
Men nu kom de med maten så hej hopp!
Ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0