Förstelnad

Kom ju från sjukhuset klockan fem igår morse.
Vi kom på det första tåget som går på morgonen, 05.03 haha woho!
Var typ vi och tre till som var med på tåget, och väl framme på centralen så såg vi bara en handfull med människor, helt folktomt och ingen stress, var som att gå i en otäck mardröm där bara vi var kvar haha.
Kom hem till Cicci vid kvart i sex, gick och la oss direkt och sov fram till halv ett, sen gick vi upp och åkte till Ikea och vandrade runder.
Var rädd att någon skulle smälla till mig i ryggen vilken sekund som helst så jag gick sakta fram och jag hade ju svårt att sitta ner med.
Men vi åkte därifrån vid halv fem och klockan sex vad jag hemma hos Ingemas föräldrar för att fira hans pappa.
Pia hjälpte mig dra bort tejpen runt mina nålhål i armveck och handled, helt sprängröd vad jag så det såg ut som jag hängt på plattan under dagen haha.
Vi bytade även ut plåstret i ryggen då det hade blödit igenom.
Åkte hem vid åtta tiden och jag var helt slut.. Så vid tio gick jag och la mig och somnade nästan direkt,. hade bara svårt att hitta rätt läge att ligga på sidan först då jag varken kan ligga på rygg eller mage.

Imorse var det jobbigt att gå upp, fortfarande ont i ryggen, nästan mer idag? :S
Så jag tog det väldigt lugnt och kom till jobbet vid tio.
Pratade med chefen och vi kom fram till att jag slutar vid två idag, sen åker jag med planet hem ikväll.
Ska bli skönt att komma hem till hemmaplanen, vila ut ordentligt, fast mamma kommer ta mig till sjukhuset hemma med för att se vad dom säger där,
Men får jobba lite nu under sista tiden jag är här, sen är det slut.
Ciao på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0