Folkvimmel på flygplatsen

Sitter på flygplatsen just nu och väntar på mitt plan hem till Halmstad.
Skulle med planet som gick 17.55 men det gick då inte för när jag skulle köpa biljett sååå tar dom inte kort, och då sa han (med mycket sannolikhet till bög) att jag inte skulle hinna med det planet då.
Neeh men då och stoppa en pinne i röven då!
Så jag och Pia gick sakta bort till automaten och tog ut pengar, hon gick och fyllde i mynt i parkeringsautomaten sen checkade vi in mig till nästa plan som går 20.10, sen gick vi och tog en glass som satt väldigt bra i magen hehe.
Sen vid halv sju åkte hon hem igen, och jag gick in mot gaten.
Så att sitta och glo ut på startbanorna från halv sju tills planet ska gå verkade inget roligt så jag slog upp datorn.

Ringde till mamma för att säga att jag är framme vid nio istället, så det var bara för henne att köra hem då hon och Emelie redan var inne i halmstad, på Siba, så då var det ingen idé att vänta utan bara att köra hem så länge.

Vet inte vad jag ska göra ikväll men troligen ingenting faktiskt.
Ska packa upp och slänga en del i tvätten sen äta lite. Blir väl en tidig sömn med kan jag tro.
Skönt att få åka hem idag i alla fall, skönt att komma hem över huvud taget! Längtat hem så mycket ju!
Men jaja, nu ska jag kolla vidare på nätet. :P
Ha det bra folket
Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0