Minimini

Oh Yeah!
Jag ska ha en mini semester!!!
Jobbar mellan 9-15.30 imon och sen åker jag direkt ner till husvagnen och mamma! :D
Ska blir så underbart att komma iväg på lite "semester" och särskilt nu när detta underbart varma fina vädret har kommit!!
Så det blir inte bloggande försen på tisdag kanske..
Är så att jag är hos mamma till måndag morgon, sen åker jag till helsingborg till brorsan och hans sambo, och så ska vi ta en tur över till Köpenhamn, såå kul det ska bli!
Hon fyllde ju år i onsdags, så när jag ringde och sa grattis så blev hon jätteglad och sa: Va gullig du är som kommer ihåg din gamla faster, nej just det.. nu blev det fel för det är jag ju inte.. förutom gammal :P
Faster är hon då inte men svägerska! Och bättre svägerska finns inte! :D

Idag jobbade jag med såklart, imorse jobbade jag mellan 7-9, sen sov jag på soffan inne i vårt relax-rum fram till 10.30 då jag började igen och slutade 11.30. Då körde jag hem och slängde i mig mat.
Sen skulle jag köra in cykeln till kristoffer och under tiden jag höll på att krångla in cykeln i bagaget så kom grannen och sa att jag fick låna deras cykelställ.. hehe så söt! :D Så det blev genast mycket lättare.
När jag lämnat cykeln så körde jag till Biltema och köpte en ny stereo till bilen så ÄNTLIGEN har jag en bilradio som kan spela cdskivor utan att cpa sig! :D LYCKA!

Men nu ska jag packa vidare, får ej glömma ridkläder så mamma har satt upp oss på en ridtur på två timmar inkl. fikapaus med hennes kusin och hennes dotter.. och det roliga är att det är islandshästar! SKA BLI KUUUUL!

Men jaja. måste skynda nu.. ska orka jobba imon med..
Puss o kram skumbanan

Mamma


Kommentarer
Postat av: Micca

hon hade nokk det ahah ;P

ja jag tror han sett andra kasta boll ngnstanns? hah

puss

2008-07-29 @ 09:16:27
URL: http://livetirosa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0