Kobajslukt

Malin kom ju då imon då vi fikade med de bullar hon hade med sig, sen åkte vi ner till Laholm och köpte kinamat och hyrde två filmer, Alvin och gänget + In the land of women.
Så vi åkte hem och åt upp kinamaten och herregud så mätta vi blev efter det, orkade knappt i oss efterätten vi fick med..
Men vi tryckte i den såklart :P

Sen efter filmerna låg vi kvar i sofforna och babblade hur länge som helst, sen blev det att hon sov här och vi sov lääänge! :D Skönt!
Hon gick hem vid två då hon skulle vara inne i Halmstad vid fem för att möta upp Alexandra.
Så jag gick och diskade och sen slappade framför tvn, skickade sms till kusinen och frågade vad hon gjorde och hon skulle sluta vid sextiden så det blev att jag körde ner till henne och så bjöd hon på middag, kyckling ris och beasås.. GOTT!! :D
Sen gick vi runt på gården lite och så visade hon mig alla de nya kalvarna, så söta de var.
Sprang runt och stångades och hoppade hehe, och sen visade hon vart alla dräktiga kossor stod, och däääär luktade det bara en massa kobajs..
Men vid elva körde jag hem då hon börjar fem på morgonen denna veckan..

Ska jobba en timma imorgon, jag vet, inte så lönt men det måste göras då vi ska hjälpa en man ute i mellbystrand på morgonen och då måste vi vara två personer så imon är det jag och Michelle.
Man ska vara där en timma och han vill inte ha hjälp före 10.30.
Så jag ringde Michelle nu och frågade ifall vi skulle vara där 10.30 eller 11.00, allt hängde på hur hennes andra pass såg ut, men det blev 10.30, men mig spelar ingen roll, jag åker hem och sover igen efter det haha.
Men nu måste jag sova i alla fall.

Tjingaling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0