i can see clearly now...

... the rain is gone.
Hehe, ja i alla fall för idag så är regnet borta.
Kunde knappt köra till jobbet igår så mycket det regnade, såg nästan inget..

Men jaja, liten uppdatering då ja.
Jag va hos kusinen i torsdags, hon bjöd på middag och så gick vi runt på gården lite så hon visade vad hon jobbade med och lite så, visade mig en massa söta kalvar, och en del fula kor haha.
Sen i fredags så var jag och Michelle vid Glänninge sjö och tramsade oss lite hehe, finns ett hopptorn där högsta är på 5meter, och där uppe låg vi och flummade, sen gick jag ner på hoppet under och så tog hon kort på mig när hon låg ovanför, haha en del roliga kort blev det ja..
Och sen har jag lite kort från förra helgen då jag var ute med Emilia med.

Igår var jag med Malin, vi åkte in och såg slutet på Marinfestivalen i Halmstad. Jag missade hela då ju eftersom jag jobbade.. suck, men jag hann se slutet på det i alla fall hehe.
Sen satte vi oss på Vattenporten och fikade lite, mysmys, och sen åkte vi hem hit och babblade tills klockan blev halv ett, då åkte hon hem och jag gick och la mig. 

Men nu blir det kortuppläggning :P

Kalvar :)



Gårdens fulaste ko! :)



Jag och kusin! <3




Styvsystrarna på översta bryggan i Glänninge. =)



Jag på bryggan under



Michelle på bryggan under



Emilia och jag innan ombytet



Emilia och jag efter ombytet





Kommentarer
Postat av: Micca

yo! ringde dig idag men ingen himma :(

2008-07-22 @ 18:04:27
URL: http://livetirosa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0