Hoppetossa

Haha det ordet är så roligt.
Är en äldre kvinna på jobbet som säger det varje gång hon tycker att en av ungdomstjejerna tramsar sig hehe.

Solen var framme imorse, jag gick upp halv elva men då var det kalla vindar så det gick inte att ligga ute i trädgården..
Så störigt var det så jag visste inte vad jag skulle göra.
Men tack och lov så blev det bättre sen efter elva så jag gick ut och la mig och tog wilma med mig.
Hon tog vattenflaskan med sig så vi kastade runt det i trädgården ett tag hehe så roligt hon hade.

sköööönt det var.. låg där helt länge.
Ringde Micca men hon svarade inte den kladderöven, sen ringde mamma och pratade lite.
Pratade med Michel lite med, han var i stockholm nu, skulle jobba där nu och hela helgen.. Var ju ett tag sen man pratade med honom så det va kul.

Åkte till jobbet sen vid tre och som vanligt så fanns det inte så mycket att göra nu när de flesta har semester.. men slutade nio.. Men ska sova tidigt idag då jag börjar 7imon bitti, sen slutar jag halv ett så kanske det blir att jag åker till stranden med Florije om det blir fint väder. Kan ju hoppas på det..

Fan va tråkigt inlägg det blev idag men hade inget annat vettigt att skriva haha.
Men kan bjussa på lite bilder då istället.

Emelie och Jag då vi skulle till slappemåndag på Madison



Nicole glaad


Wilma-Lou


Jag och brorsan :P  Var Party-time i våras!

Kommentarer
Postat av: Micca

haha du jag glömde HELT att du hade ringt :O jag sov när du ringde sen kom mamma sen va vi i stan med sale o dom o sen va vi här o sen va klockan mkt ;P men jag ringer dig sen!

pusss

2008-07-08 @ 08:29:41
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0