Gaulet

Igår var det stadsfest i Laholm, så mycket folk som det var under hela dagen och kvällen fyllde nog ett halvår på hur många det är annars haha.
Fullt med fulla och glada folk haha.
Jag och Michelle sprang runt och sa hej till en massa som man kände och kände igen, riktigt kul.
Vid tolv åkte vi in till Halmstad och hade Jill med oss, väl där inne träffade Jill på någon som hon kände som hade enorm rabatt i baren och gratis inträde på Moon, göttan!! :D

Hade skitkul hela kvällen och sen skulle jag jobba idag och då kom det fram att Michelle skulle jobba samtidigt.
Så det var bara hon och jag som jobbade idag, haha tokigt att sätta oss på samma dag ensamma, kan gå galet hahaha men det gick rätt bra ändå.
Vi flummade till en början men sen började vi bli trötta..

Sitter nu och funderar på vart mamma är, hon svarar inte på mobilen och bilen är inte hemma.. tokigt.
Men jag orkar inte vara uppe länge till så ska snart gå och lägga mig, ska bara ta emot alla bilder från midsommar som Lulu tog hehe, vet inte om jag vågar titta på dom dock haha.

jaja, det va en liten uppdatering det, imon är jag ledig och mamma åker till Landön.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0