Första tanken ..

Första tanken idag var: käften jävla väckarklocka..
hähähähä :D
Men jag gick upp halv elva i alla fall, lagom skönt! :)
Sen åkte mamma och Håkan ner till malmö för att gå på konfermation åt Håkans systerson.
Jag ska då jobba vid halv tre men även om jag inte jobbat så skulle jag inte följt med.. palla.

Veckan har varit uuuunderbar! :D
Började med att åka till Micca i tisdags ju, då vi bara mös och hade mysigt. Onsdagen åkte vi till Åhus och åt glass, satte oss på stranden och sen skulle jag och liten känna på vattnet som var iskallt och så trillar han i.. bra där haha.
Sen på kvällen kom Agge dit ... Lagom kul.
Började bra faktiskt, men sen blev han bara katastrofbarn haha.
Torsdagen var vi lata.. låg framför tvn och sen åt vi lunch och sen åkte jag hem till farmor vid tolvtiden.
Hemma hos farmor så åt vi lite mackor när jag kom, sen åkte vi till ekohallen då hon skulle ha blommor och saker till myror, men dom hade inget av det hon ville ha så det var att åka hem igen. Vi satte oss ute i solen och pratade lite, sen påbörjade vi maten.. Efter maten gick vi upp till A-Livs och köpte grädde och sen hem och äta jordgubbar. Gotti gotti..
Sen satte vi oss i solstolarna och båda somnade.. haha  låg där i två timmar tills farmor vaknade till och gick inte för att hämta rulltårta och cider till oss.
Skickade till micca om vad vi hittat på hittills och som jag skrattade när hon skrev: Do it the pensionärs stil.
Sen gick vi till kyrkogården för att se så att inte farfars blommor var uttorkade, efter det så hände det itne mycket mera..

Igår väckte farmor mig vid halv tio och sa att jag inte får sova bort hela förmiddagen.. nej nej okej då.
Sen åt vi frukost och solade lite till, åt jordgubbar och sen åkte jag hem, men på vägen hem så ringde jag Micela för att se vad hon gjorde och hon var ledig idag så jag körde dit och hämtade upp henne, sen körde vi hem till mig, bytade om till badkläder, hämtade upp malin sen åkte vi till Mellbystrand och skönade till våra liv lite!
Gick ner och kände på vattnet men det var lika iskallt där som i Åhus.. usch, men jag gick ner till knäna i alla fall men varken malin eller micela gick längre än till anklarna.. klenisar. :P

Sen åkte vi hem, lämnade av malin hemma och jag och celly åkte hem till mig för att äta middag, sen spelade vi lite kort och sen körde jag hem henne.. Fastnade där i två timmar och babblade på men sen fick jag köra hem hehe.

Sen har det inte hänt så mycket mera.. ska ut och sola lite nu och sen iväg till jobbet! :P
godbaj på er!

har lagt in bilderna i datorn nu micca så skickar dom sen! ;)

En bild för en semesterkatalog! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0