Sista

Tog farjan over till Phuket hamn klockan 9 igar morse, val framme i Phuket hamn skildes vi at da Kristoffer skulle till tandlakaren och ta bort stygnen medan jag och mamma skulle till flygplatsen da hon ville se lite hur den sag ut plus att vi skulle hitta billigt och bra hotell.
Vi hann inte vara dar mer an 10minuter forran vi hade hittat billigt fint hotell och fatt upphamtning.
Det var ett otroligt fint hotell for att bara vara sa billigt och bara 3stjarnor.
Bilder kommer upp nar jag kommit hem for tro det eller ej, men sladden till kameran for att kunna lagga in bilder har forsvunnit.. jippie... Not.

Mamma akte halv sex imorse for att komma till sig flyg, jag e kvar och glider runt. Ligger vid poolen, gar ner till havet, tittar pa tv och njuter av mina sista dagar.
Aker hem den 29e, landar sjalvklart i Goteborg pa kvallen den 29e, sa vi ses snart!

Adjoken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0