Varm i hjärtat

Tittade precis på filmen Casanova med Heath Ledger, han var ju bara för snygg!
Han lilla dotter Matilda är ju bara sååå lik honom och såå söt!!! :D


Jag kom och tänka på vad jag läste för inte allt för längesen som gjorde att man blev varm i hjärtat.

Filmen som var hans sista då han spelade Joker i Batman, den rollen som Jude Law, Collin Farell och Johnny Depp hoppade in för.
Dem tre är något som man inte riktigt tog dom för att vara..
Ingen av dom ville ha lönen som dom fick av att göra filmen, utan alla tre gav sina löner till Heaths dotter, Matilda.
Hur underbara är dom inte då?!
Dom ville att hon skulle växa upp med oberoende pengabrist, så som det skulle ha varit ifall Heath fortsatte leva.
Fantastikt!

Tre heta män som ger sina löner till en annan het mans underbara lilla dotter, finns inga ord som beskriver hur varmhjärtiga dom är!

Eller vad säger du Miccan?! ;) Love theeeem

Kommentarer
Postat av: Micca

jaaa, usch ja , jag får ont i hjärtat jag, stackars flicka. Men dom e underbara dom boysen, alla fyra :)

såg batman the dark knight igår, han va snygg även där ;D



puss på dig baby

2008-08-23 @ 18:21:04
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0