Snurrar

Blev inte att jag åkte upp till dalarna idag, det priset vi såg på SJ igår var ju såklart borta idag ... och timmen efter kostade 1300:- och var framme halv tolv inatt, så vi hoppade det.
Letade på en massa olika andra sträckor och andra sett men böev bara samma pris eller samma sena tid.
Så mamma ringde rektorn och sa att jag kommer imon, plus att hon berättade lite om att det inte funkar så bra här hemma just nu så är inte så stor idé att jag åker upp ändå.

Igår var ingen rolig dag, inte alls.
Bara en fet jävla kaosdag och ingen mår bra.. allas humör är på botten och mår kasst och är deprimerade.. så hur skulle jag kunna åka upp och fortsätta "leva" mitt liv när jag inte mår bra?
Men det är inte bara igår, utan det är andra saker med som får mig att bryta ihop..
Känner mig som en gående zombie, kan inte tänka klart och nästan vad som helst får mig att falla i gråt..

Inte nog med det så är det Aqua Jam på lördag, vilka kommer då? Joo några av dom som gick i skid som gick ut nu i juni, Sanna eventuellt vilket ska bli skitkul, men där är en till som kommer.. Jag har inte kommit över det ännu, tänker fortfarande på det men tydligen inte den personen.. Men jag ska göra allt för mig själv att vara stark.
Jag måste bli lite starkare nu för just nu är jag så känslig och sårbar så jag vet inte vad jag ska ta mig till..


Mina älskade bröder och jag som övar in låten som vi sjöng på mammas fest förra året :)

Kommentarer
Postat av: mamsen

älskade gumman ta hand om din skola o dig så klarar jag mig här, då vet jag att du gör nåt bra ! Du e bäst på att skriva det vet du. puss

2008-08-21 @ 10:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0