Det var det fräckaste!

Csn är ju helt cp!
Man ska ju lämna in ansökan om bidrag till skolan då rektorn ska skriva under vilket jag gjorde i tisdags förra veckan, och antingen skickade hon det samma dag eller senare den veckan, men det spelar ju ingen roll för jag skulle ändå ha fått mina pengar denna veckan, antingen i mpndags, tisdags eller onsdags.. nu är det torsdag och har jag fått dom? NEJ! Jävla csnfan!
Och sen ska man ringa dom och va händer, jo deras kuntjänst stänger 16.30 och när ringer jag? Joo 16.33.. helvete då!

Men jag har löst pengabristen i alla fall så nu är det klart, jag kommer hem imon!
Frida gick med på att få bensinpengarna sen när jag har fått pengarna, så hon ska lämna av mig i Karlstad och så tar jag tåget hem där ifrån, blir bra. :)
Ska bli så underbar att komma hem faktiskt så nu är Wiky glaaaaaaaaaad!!!

Kommentarer
Postat av: Micca

hehe inte lätt! jag ringde idag o dom sa att det tar tre veckor innan man får beslutet :(

jag skickade för tre v sen så ja hoppas ja får nästa v ... zz

2008-08-15 @ 14:13:50
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0